vrijdag 6 mei 2016

Vega vrijdag

Het is al weer even geleden maar we zijn er niet minder vegetarisch door gaan eten hoor! Het bloggen erover was een beetje ingekakt. Bij vrienden kregen we deze lekkere vegetarische maaltijd
Het recept kan je hier vinden. Bij mij gingen natuurlijk gelijk de raderen draaien. Je kan natuurlijk volop variëren met de pesto. En aangezien het zevenblad er weer mooi fris groen bij staat hier in de tuin denk ik dat ik daar binnenkort maar eens mee aan de gang ga!

En laatst maakte ik een simpele maar super lekkere maaltijd salade. Nu het weer wat warmer word heb ik daar ook weer meer zin in.
Salade met blauwe kaas,peer en heel veel kiemgroente. Om het af te maken nog een lekkere honing mosterd dressing. Een hele lekkere en makkelijke manier om vegetarisch te eten!

Fijne dag

Groetjes Titi

4 opmerkingen:

  1. Mmmm, ja, honing-mosterd-dressing, njammie!
    Ziet er allemaal keilekker uit!
    Met dit weer smaakt dat dubbel zo goed!
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mjammie, dat ziet er heerlijk uit! Het is nu wel echt salade-weer :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm...dat ziet er (weer) heeerlijk uit!!
    Leuk idee voor de komende warme week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, dat ziet er lekker uit, ik ben dol op vega-recepten
    Leuk blog heb je, ik kwam het via via tegen. Ik ga je zeker volgen
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen