vrijdag 25 september 2015

pannenlappen haken

Als ik b.v. een weekendje weg ga neem ik graag een haakwerkje mee. Wel een klein haakwerkje. Toen we laatst een weekendje naar zee waren heb ik deze pannenlappen gehaakt:

zoals je ziet is de kleur blauwe niet helemaal hetzelfde. Foutje bij het inpakken. Als ik thuis was geweest was ik zeker op zoek gegaan naar het goede kleurtje blauw maar nu kon dat niet. En eigenlijk vind ik het ook wel grappig zo. Ik heb ze passend bij de keuken gehaakt:
Het patroon vond ik hier.

Fijne dag allemaal

Groetjes Titi

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn mooi zo en staan goed bij je keuken! Lijkt me een leuk haakwerkje...
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk! Trouwens, de pannenlappen die ik ooit bij jou gewonnen hebt met een give away hangen ook nog steeds in de keuken en ik vind ze nog steeds mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen! En nu je het hebt over een give away denk ik ons daar zal ik ook weer eens over nadenken!

      Verwijderen
  3. Leuk hoor, ze passen precies bij jou keuken. (Maar daarom het je ze ook vast zo gemaakt. ;-))) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze vrolijk!! Knus, zo in je keuken! En juist wel leuk, twee verschillende! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen