zondag 9 maart 2014

Jippie de kas staat!

De kas die ik voor mijn verjaardag kreeg heeft een plekje in de moestuin gekregen! Het was veel werk, er moest een oude appelboom uit en tijdens het spitten kwamen we weer een berg puin tegen....Maar met hulp van mijn vader en vriend staat hij nu mooi te zijn in de tuin!





Voor de kas zie je een deel van het puin wat uit de grond is gekomen. Maar er is ook al weer puin verwerkt door een randje te maken. We zullen ook nog een deel gebruiken voor de maak van een pad.
En ook al ben ik nog niet helemaal klaar met het voorbereiden van de grond aan de binnenkant, er werd natuurlijk wel gelijk gezaaid!

En de temperatuur liep ook lekker op!
Ook begonnen met het omspitten van de tuin. Niks zo mooi als de zon op verse omgespitte aarde!
Het was een heerlijke week, met fijn gezelschap, goede hulp en super weer! Lieve zus, neef, mam en pap ik heb weer genoten van jullie bezoek!
En het blijft nog even mooi weer!
dus....
Geniet er allemaal van

Liefs Titi

9 opmerkingen:

  1. ik kan me voorstellen dat je zo blij bent,ik vindt het prachtig..wij hebben onze tuin betegeld door gezondheidheids problemen...maar ik zie al om in de zomer toch bakjes te hangen en tomaatjes te zaaien en zo...leuke post...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Zo'n kas staat ook nog op mijn verlanglijstje. Hier zal je veel plezier van hebben denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorme klus, maar dan heb je ook wel wat ;-) Wat zal je een plezier van je kas hebben. Fijn dat je gezellig bezoek hebt gehad, heerlijk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hard werken maar het resultaat mag er zijn. Ben benieuwd wat voor prachtigs we nog gaan zien in de toekomst. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een veelbelovende kas!
    En wat een prachtig theepotje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja leuk he die theepot, het is eigenlijk een gietertje. Ooit gekocht bij de wereldwinkel.

      Verwijderen
  6. Ohh daar ga je nog héééél veel plezier aan beleven! Hier dit weekend ook al veel activiteit in de serre! Leuke thermometer trouwens. En amaai, wat een hoop puin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah heerlijk! Ik heb echt zo'n zin om te komen... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kas! zo fijn dat het tuinseizoen begonnen is!
    groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen