donderdag 22 augustus 2013

Weckketel!

Ik was er al een tijdje op aan het hopen....bij een supermarkt in de buurt was een aantrekkelijk geprijsde weckketel en ik hoopte dat deze prijs nog aantrekkelijker zou gaan worden. En ja hoor het is gebeurd en nu ben ik de trotse eigenaar van een weckketel. Er werd natuurlijk gelijk geweckt!
Wat een hoop he! Dit is het geworden:
- zoetzure bonensalade (uit een duitsw tijdschrift)
- bleekselderij het recept komt van weckenonline
- ananas het recept komt ook van weckonline
- peren in caramel recept van weckonline
- en piccalilly, deze hoeft niet geweckt te worden, het recept vind je hier.

Lekker bezig geweest dus!

En aangezien de courgetteoogst niet meer bij te eten was heb ik ook nog courgettes op zoetzuur gemaakt
De voorraadkast is weer behoorlijk aangevult

Fijne dag allemaal

Groetjes Titi

2 opmerkingen:

  1. Wauw! Leuk hoor! Wat een activiteit ook meteen! Ik overweeg zelf ook wel eens om te gaan wecken, maar ben er nog niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen