zaterdag 10 augustus 2013

Puintuinpad

Er wordt weinig gehaakt en ook niet veel geblogt maar dat betekend niet dat er stil gezeten wordt! Al eerder schreef ik over de moestuin, toen de grond gespit werd kwam er behoorlijk wat puin uit de grond. De kleinere stukken hebben we kapot geslagen en gingen onder een terras. De grote stukken natuursteen werden verwerkt in een terras. En de grote stukken puin stoeptegels e.d. werden ons nieuwe tuinpad:

De kleinere stukken natuursteen moeten nog een bestemming krijgen. Die zie je op de eerste foto ook nog liggen.
Verder geniet ik van de moestuin, voor iedereen die wil meegenieten hier nog wat foto's:



Kropsla en prachtige tomaten










 nog meer tomaatjes (hebben we al van kunnen eten, heerlijk zoet!) en komkommers


 bonen die aan het groeien zijn en de venkel begint vorm te krijgen


 heerlijke koolrabi en de eerste bieten kunnen ook geoogst worden









nog meer boontjes die prachtig paars gaan bloeien en rode kool




En een prachtig bordje oogst!

Fijne dag allemaal

Groetjes Titi

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig tuinpad heb je zo! Goed idee zeg. En ik ben jaloers op je moestuin hoor. Ik doe mijn best, maar zoals dit... complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je tuin er gezellig uit met dat paadje!
    Alles staat er zo mooi bij... je werkt hard zo te zien :-)
    Eet smakelijk en een heel fijn weekend, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, so eine Gartenpracht. Wie fein!
    Liebe Rosaliegrüße

    BeantwoordenVerwijderen