vrijdag 19 april 2013

Voorraad textielgaren

De laatste keer dat mijn schoonouders hier op bezoek waren liet ik ze mijn gehaakte manden zien en zei ik dat ze oude t-shirts niet weg moesten doen aangezien ik er garen van knip.

Nu gingen wij eergisteren bij hun op bezoek en kwam ter sprake dat ik nog op zoek ben naar het garen waar ik het kleedje voor bij het bed mee heb gehaakt, aangezien mijn vriend er ook wel een aan zijn kant van het bed wil. En toen kwamen mijn schoonouders met 2 zakken vol textielgaren aan! Want die zwarte t-shirts leek ze maar niks voor mij en deze mooie kleurtjes wel!

Veel te gek natuurlijk maar wel lief! Mijn voorraad is voorlopig weer flink bijgevuld.

Fijne dag
Groetjes Titi

10 opmerkingen:

  1. Mazzelaar. Jij kunt voorlopig vooruit. En wat een gezellige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je kunt even vooruit!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn nog eens mee denkende schoon ouders! Koester ze maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofferd, die zag ik laatst ergens in de winkel maar ik vond ze vrij duur. En jij krijgt gewoon alle kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een verwennerij! Wat heerlijk zo'n voorraad....
    En nu maar aan de slag ;-) ! Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke lentekleurtjes! En wat lief van je schoonmoeder.... Nu lekker aan de slag.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief gebaar. Dat zal een mooi, kleurrijk kleedje worden.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe mij ook een paar van die schoonouders ;-). Ik heb zelf ook een redelijk voorraadje staan en wil er ook een kleedje van maken. Ik heb een klos roze en daar wil ik heel graag een poef mee maken, maar aan één klos heb je dan niet genoeg, dus ik ben al een poos op zoek naar meer roze, maar tot nu toe nooit meer tegen gekomen, echt een beetje balen. Maargoed, geniet van al je mooie kleurtje textielgaren!

    BeantwoordenVerwijderen