dinsdag 7 augustus 2012

Verhuizen

Misschien valt het op dat ik de laatste tijd iets minder haak...dit komt mede door de zomer, aangezien ik dan altijd veel werk maar het komt ook omdat er een verhuizing voor de deur staat! Na een tijd zoeken hebben mijn vriend en ik een huis gekocht in de eifel! Erg spannend allemaal maar vooral erg leuk. Het enige lastige is dat we nog niet precies weten wanneer we de sleutel krijgen...Ik hoop begin september.
Om jullie vast mee te laten genieten hier een foto van onze trots

Deze foto hebben we genomen toen we voor het eerst naar het huis gingen kijken. De buitenkant is prachtig maar aan de binnenkant moet heel veel geklust gaan worden. Dus wanneer we ons paleisje kunnen betrekken zal ik jullie op de hoogte houden!

Enne er wordt wel wat gehaakt maar dat blijft nog even geheim, dat heeft te maken met het secret project wat ik al lang op mijn to do lijstje heb staan. Daarover eind augustus meer!

Groetjes titi

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig huis. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben jaloers. PRachtig huis.

    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heel erg mooi huis, is helemaal mijn stijl als ik het zou kunnen betalen zou ik er ook niet over nadenken om dit te kopen, hou ons op de hoogte

    groetjes viki

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat gaaf voor jullie!
    Wat een project zeg, dapper hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo allemaal, bedankt voor de reacties, enne viki de huizenprijzen liggen in de Eifel een stuk lager dan in Nederland. Een van de redenen dat we daar naar toe gaan!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen