zaterdag 18 augustus 2012

Nog een kikker

De kikker die stins heeft ontworpen vind ik zo leuk dat ik die geregeld cadeau geeft als kleinigheidje. Afgelopen donderdag had ik een heerlijk dagje bij sharon en voor haar 2 zonen wilde ik graag iets meenemen. Ik had nog 1 kikker liggen en haakte er nog een bij


Nogmaals bedankt stins voor dit leuke patroontje! De mond in de linker kikker heb ik er zelf in verzonnen. Dit gewoon door een roze rondje te haken en de tong is van stokjes.

Groetjes titi

3 opmerkingen:

  1. Superleuk dat ie zo goed gebruikt word door jou!
    Fijn weekend, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kikkers zeg, vooral die met de roze lipjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zo mooi, echt! Dank je wel lieveke!

    BeantwoordenVerwijderen