zondag 29 januari 2012

bramen-appel muffins

Van mijn lieve vriend heb ik voor mijn verjaardag (al even geleden, was 28 december) een meesterlijk kado gekregen. Namelijk een groene kitchenaid! Vanaf die tijd wil ik het liefste elke dag wel iets kloppen, mengen of kneden. Elke dag lukt natuurlijk niet maar ik grijp wel elke gelegenheid aan. Morgenavond komt er een vriendin langs, reden genoeg om iets lekkers te bakken. Ik heb door een standaard muffin recept bramen en appel toegevoegd. De bramen komen uit de diepvries, ze zijn van afgelopen zomer, pap en mam hebben namelijk een geweldige bramenstruik.



En het eindresultaat:
lekker!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg lekker uit!

    (Ik ben jaloers op die mooie keukenmachine.)

    Groetjes,

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi monique,

    De machine is echt een aanrader! Ik ben er super blij mee. Er zijn ook allerlei opzetstukken bij zodat je machine nog veel meer kan. Ik heb nu een pastaopzetstuk en hakmolen besteld. Zodra ze binnen zijn zal er een berichtje over posten!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen